Vaknade 12:10...

Oj då... Men jag hade svårt att somna inatt, somnade ca 2...
Aja, är det lov så gör det inget att man får lite sömnproblem. ^^
Men iaf, torsdag idag.
Ska kanske till farmor och farfar idag, för jag har inte fått min födelsedagspresent av dom än, jag fyllde den 17 februari.
Sen så vid 16-tiden så kommer min största brorsa hem till mamma och sover över för han jobbar i den kommunen jag bor i idag + imorn. :)
Sen vid typ 16:30 så åker jag till stallet och sen rider jag 17:15! :D
btw, jag har namnsdag idag!!



btw, jag drömde att jag fick lov att hoppa med den hästen, Bello, och jag ba NEEEJ!! hehe :c

Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis på namnsdagen! :)

2012-03-01 @ 13:21:56
URL: http://silverhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0