My darling Anna ♥

Tjoo!
Dålig uppdatering idag, men jag åkte till farmor och farfar och åt fika och fick födelsedagspresent + namnsdagspresent! Så nu är man snäppet rikare. ;)
Men iaf, när jag kom hem så hoppade jag med min hund Iza, högsta va typ 70cm tror jag. ^^
Förresten, på ridningen så red jag Aaaannnnaaaa ♥♥♥
Det gick asbra idag! Anna gjorde det jag bad henne, började galoppera precis när jag skänklade på henne (okej, så brukar hon göra...). Men sen när vi skulle galoppera en och en över ett pluttelitet hinder så vart hon ju taggad SOM VANLIGT!! Men det är inget att skylla på. Anna gick graciöst och var så fin idag! :)
Haha, det gick med två shettisar idag, ett russ, ett svenskt fullblod (Anna) och en svensk ridponny (svensk ridponny är en blandras, samma som huskatt). Så jag kände mig ganska stor när det bara var jag och en till som hade stora hästar att sitta på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0