Loffis poffis <3

Hejhej!
Idag så red jag Loffe och vi hoppade!
Jag tycker det gick jättebra förutom att Loffe envisade sig att vajja undan vid ett hinder...? Det hände 2ggr, men Hanna (min ridlärare) sa att hon tror att det är för att det var i vänster varv, och han är svår i vänster. ;)
Förresten, jag köpte en ny väst idag för ENDAST 200KR!!! Ord. pris är 1000kr för den... Helt sjukt..?
Men jag klagar inte!! :D
Den är jättefiiin och bättre än den jag hade innan :)
Nu ska jag sitta vid datorn en stund, sen så ska jag läsa igenom NO:n och sen ska jag sova eller läsa lite i min bok... hmm... aja, jag får väl se hur jag gör. ;)
Byeee!
Såhär ser västen ut som jag köpte idag:
Loffe:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0