Hannah + Frodo = sant <3

Hejhej!
Förlåt för att jag inte har bloggat sen i förrgår, men jag var med Bea igår och när jag kom hem så åt jag kvällsmat, läste igenom NO:n en gång och sen kollade jag på TV. Och idag så var jag med Bea och jag vet inte vad som hände... så jag gick hem och då var jag inte så glad och sugen på att blogga.
OHHH WIEEEE!! Mamma ringde nu och sa att våran ena katt Hannah ska till veterinären och höftrunkas och hjärtrunkas på tisdag och fredag och sen ska hon para sig med en jättefin hane om heter Frodo! :D <33
Så det blir en parning om nån vecka :D
Sötaste Pyttipanna ♥
Hon var jätteintresserad av min andra katt Vera's ungar och ville gärna vara i hagen med dom eller kolla på dom :) Så hoppas att Hannah är så snäll och fin mot sina ungar, men det är hon nog. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0