Fläskfilé och pommes!

Det blir fläskfilé och pommes till kvällsmat, nomnom!! Till det så blir det beasås! ^^

Iaf, föreläsningen skulle ju slutat klockan 17:00, men hon hade sagt allt hon skulle säga klockan 15:00!
Haha... men det var för att ingen frågade nånting, alla satt bara tysta och lyssnade när hon pratade. xd
När hon hade pratat klart så fick vi tårta. :) Dom hade gjort en fin tårta där dom hade skrivit ungdomsambassadörerna på tårtan med tårtglasyr eller vad det nu heter :P Och så hade dom haft på färgglada små marshmellows, banan, grädde, choklad osv. :p
Efter det så guidade vi Jennie (hon som är föreläsaren) på våran ridskola. ^^

När det var slut så stog jag och Elin och gosade med Lilla Gubben och snackade och skrattade :p

Ska chilla resten av kvällen, eller, jag ska låta min hamster Casper få springa lite, men då chillar jag också. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0