Börjar blogga igen :)

Tjooo!
Asså jag har tagit bloggpauser flera gånger på sista tiden. Men nyss kom jag på att jag ville börja blogga igen. Så nu när jag loggade in så stog det att jag gjorde ett inlägg sist för 13 dagar sen...? Det borde ju varit längre sen...
Aja, men iaf, idag var jag i skolan från 8 - 11, chiiilll dag <3
Mina fredagar är FETT korta! :D
Efter skolan så åkte jag buss med Ida och Bea, men dom två skulle va hos Ida så dom klev av två stationer före mig.
Efter ett tag så åkte jag till stallet och red den nya ponnyn Portos, lite seg att få igång... men söt är han! ♥
Vi tränade på övergångar, så det var ju bra för mig som red Portos... nej men det gick bra ändå. Bra fattningar sa Katti och Elin, men fick inte honom att hålla kvar galoppen. I hope it goes better next week.
Bild från ridskolans hemsida. Hon med rosa jacka är min ordinarie ridlärare, Hanna heter hon.
Hade Katti som vikarie idag för Hanna var vikarie för Ericas lektioner idag eftersom att Erica ramlade av sin ena häst förra fredagen och fick åka in till akuten, vet inte riktigt vad hon gjorde illa. Fråga mig inte varför inte Katti var vikarie för Ericas lektioner, because I have no idea.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej! Vad heter din ridskola? Portos stod nämligen på min ridskola förut och jag blev väldigt förtjust i honom ;)

2012-03-18 @ 20:10:44
URL: http://brsmaja.blogg.se/
Postat av: Maja

sv: hehe, ja! :3 Vad bra, han ser ut och trivas jättebra! <3

2012-03-18 @ 21:41:33
URL: http://brsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0