Bea and the hamsters

Tjoo alla som läser det här!

Just nu sitter jag vid "källardatorn" och väntar på att Bea ska komma för vi ska vara idag. :)
Jag antar att vi kommer att sitta vid datorn och vara med våra hamstrar :p

När jag skrivit klart det här så ska jag gå upp till köket och skära grönsaker åt min lilla Casper ♥
Igår kväll så fick han springa fritt inne på toaletten och gå igenom rör som jag tagit från buren (röret satt fast i buren förut, men jag tog bort röret för att Casper var där heeela tiden och då kommer jag ju inte åt honom och då kan jag inte göra honom tam...) och sen så hade jag toalettrullar och hushållsrullar.
Antar att jag tar in honom dit idag med. :)

Byeee!

Sötisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0