I'm back!!

Hejhej alla! :D
Nu när jag har haft bloggpaus i typ 2 veckor (?) så har jag bestämt att jag ska börja blogga igen!
Jag har haft den här bloggen ett tag, men jag har raderat ALLA gamla inlägg!
För er som inte vet vem jag är - jag heter Alice och är 14 år gammal.
Mer orkar jag inte skriva just nu, HAHA.
---
Men iaf, SPORTLOV DEN HÄR VECKAN! N.I.C.E!!!
Jag har inte gjort nåt vettigt än... Det ända jag gjort är att stuttit vid datorn, TV och vart med Bea, men då hyrde vi film! Vi hyrde en film jag inte kommer på namnet på och "Julia's eyes", en skräckfilm alltså. Julia's eye's handlar om Julia som har en syster som heter Sara som är blind och står inte ut längre, så hon bestämmer sig att hänga sig. Men sen är det nån som puttar undan pallen under henne. Julia försöker komma på vem det kan vara. Efter ett tag så blir Julia också blind och opereras. Hon måste ha bandage runt huvudet för att gömma ögonen från ljus. Hon får bo hemma, men en från sjukhuset kommer hem till henne varje dag. Och han visas vara Sara's mördare... Julia kommer på det, så då försöker han från sjukhuset döda Julia...
Förklarade inge bra, orkar inte anstränga mig... haha, bye!
Jag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0